Gyakori kérdések

Melyik futárszolgálattal szállítanak?

Kiszállítás kérése esetén a GLS Hungary futárszolgálattal kézbesítjük rendelését munkanapokon 10 és 18 óra között.

Meddig tart a házhoz szállítás?

Amennyiben megrendelése beérkezett raktárunkban a GLS-sel történő kiszállítás további 1-2 munkanapot vesz igénybe.

Nem kaptam visszaigazolást, illetve értesítést a rendelés feladásáról

Amennyiben a rendelés folyamán bármilyen kérdése felmerülne kérjük keressen minkat az alábbi elérhetőségeken:

tapetakorzo@pandorahome.hu

Tel: +36/70 394 2540

Átvehetem a rendelésemet az üzletben is?

Természetesen budapesti bemutatótermünkben is van lehetőség a rendelés átvételére munkanapokon 10 és 18 óra között.

Még új vagyok, hogyan rendelhetek a honlapon?

A kosár gombra kattintva tudja a terméket elhelyezni a kosárba. A kosár megtekintése után a Tovább a pénztárhoz feliratra kattintva juthat el a felületre, ahol kiválaszthatja a szállítási és fizetési feltételeket, illetve megadhatja számlázási és szállítási címét.

Honlapunkon lehetőség van regisztrációra, így visszatérve nem szükséges újra megadni számlázási és szállítási feltételeit. Továbbá lehetősége van ily módon preferenciáit elhelyezni fiókjában. Amennyiben nem kíván élni ezzel a lehetőséggel, természetesen regisztráció nélkül is van lehetőség rendelés leadására.

Milyen pénznemben lehet rendelni?

Honlapunkon az árak forintban vannak feltüntetve.

Hogyan használhatom fel kuponomat?

A kuponkód megadására és így a kedvezmény érvényesítéséra a vásárlás folyamán van lehetőség. A kosár ellenőrzésekor írja a kupon kódot az megfelelő rublikába, így a kedvezmény automatikusan levonódik a végösszegből.

Can I get more information on a product?

Enter your Vehicle Registration Number on the home page on the ‘Find Car Parts’ section or enter your vehicle details, and we we filter the parts for your vehicle. Just remember to check the “Fitment Details” section to confirm the correct fitment.

Do you sell engine/gearboxes?

Yes, we can supply these through a special order. To do this you must contact your local store to place a special order inquiry. Use our Store locator to find your nearest branch.

How many spark/glow plugs do I get?

Most our spark/glow plugs are sold individually, unless otherwise stated on the item description.

Hol tart a rendelésem?

A rendelés leadását követően e-mailben visszaigazoljuk a várható beérkezési dátumot. Amennyiben a szállítást bármilyen tényező késleltetné, minden alkalommal írásban jelezzük és ily módon folyamatosan informáljuk a rendelése státuszáról. A megrendelt termék beérkezésekor telefonon értesítjük és egyeztetjük az átvétel módját, illetve időpontját.

Where do I find the phone number for one of your branches?

You can find details for any branch, in our store locator section. This is located at the top right of every page on our website or Find a store here.

How can I make a complaint?

In the rare occasion we make a mistake we are more than happy to take all customer feedback. There is always room for improvement. Contact Us

Hiányosan kaptam meg a csomagomat

Amennyiben sérült vagy megrongálódott formában érkezik meg a csomagja, kérjük, hogy a futárnál lévő formanyomtatványon jelentse be a problémát, illetve minket is tájékoztasson írásban a történtekről. Sérült termékek cseréjét a lehető legrövidebb időn belül intézzük.

Ha csomagja tartalma nem egyezik meg a rendeléssel, kérjük, hogy e-mailben tájékoztasson minket a hiányosságról, hogy azonnal orvosolni tudjuk a problémát.

How do I return an item?

For information on returning an item please Click Here.

Can you confirm you have received my return?

We aim to process returns within 5-7 working days of receiving them. You will be notified by email once the return is complete.
We suggest you make a note of the shipping reference given when you sent the item back. This will allow you to track your parcel at every stage of delivery, including when we receive it.
Should you have any queries about your return, please feel free to contact our Customer Service team via email, or phone on +44 (0) 203 788 7842.

How long will it be before I get a refund?

Once we receive your item(s) back, our returns department will inspect and restock the goods. Once our returns department have done this, an automated refund is generated on our system. Your outstanding refund is then processed by our accounts department back to your original payment method. This process typically takes 5-7 working days. When returning your products please remember to include your original invoice, without this it may delay your refund.

What do I do if my part is faulty?

All our products are covered under 1 year manufacturer’s warranty or 10,000 miles, whichever comes first (unless otherwise stated on the item page). You need to fill out a warranty claim form, which you can request from our customer services team, and follow the below instructions.
For Click and Collect orders or any orders purchased directly from a Euro Car Parts branch, you will need to contact the branch directly to assist you further in regards to the warranty procedure. The warranty procedure for orders placed online for home delivery needs to be followed/completed as mentioned below. Failure to do so may delay your claim. (2 Sets of the documentation is required)

Complete and return the warranty claim form
Notify us in written the course of action to be taken, description of the issue and mention of all the supportive documents that are to be attached.
Copy of original sales invoice
One set of the above mentioned, to be kept inside the box with the goods and the second set to be placed on top of the box and has to be sent to the below mentioned head office address.
Euro Car Parts T1 (Attn of Customer Service Department)
Online Returns
Birch Coppice Business Park,
Danny Morson Way,
Dordon, Tamworth,
B78 1SE
Once it is received by us we will log it in the system for the warranty procedure to be initiated and the warranty reference number would be sent via email for your future reference.
The goods will be sent back to our suppliers for inspection and based on the results of the inspection, we will reach a decision.
Please note that it would take approximately 4 – 6 weeks and we only offer a manufacturer warranty for any items that fail to operate to the stipulated standards during the warranty period.
We also recommend reading the information on https://www.eurocarparts.com/terms-and-conditions (Section 14)

Who pays for return postage?

If you are returning an unsuitable item for a refund we will refund the cost of the item only and not the original delivery cost.
Should you be returning a faulty item for a refund we will refund both the original shipping costs and the return delivery costs.