Gyakori kérdések

Melyik futárszolgálattal szállítanak?

Kiszállítás kérése esetén a GLS Hungary futárszolgálattal kézbesítjük rendelését munkanapokon 10 és 18 óra között.

Lehetőség van a csomagot Foxpost automatába kérni, ezt az opciót a megrendelés lezárásakor választhatja ki.

Meddig tart a házhoz szállítás?

Amennyiben megrendelése beérkezett raktárunkban a GLS-sel történő kiszállítás további 1-2 munkanapot vesz igénybe.

Nem kaptam visszaigazolást, illetve értesítést a rendelés feladásáról

Amennyiben a rendelés folyamán bármilyen kérdése felmerülne kérjük keressen minkat az alábbi elérhetőségeken:

tapetakorzo@pandorahome.hu

Tel: +36/70 394 2540

Átvehetem a rendelésemet az üzletben is?

Természetesen budapesti bemutatótermünkben is van lehetőség a rendelés átvételére munkanapokon 10 és 18 óra között.

Még új vagyok, hogyan rendelhetek a honlapon?

A kosár gombra kattintva tudja a terméket elhelyezni a kosárba. A kosár megtekintése után a Tovább a pénztárhoz feliratra kattintva juthat el a felületre, ahol kiválaszthatja a szállítási és fizetési feltételeket, illetve megadhatja számlázási és szállítási címét.

Honlapunkon lehetőség van regisztrációra, így visszatérve nem szükséges újra megadni számlázási és szállítási feltételeit. Továbbá lehetősége van ily módon preferenciáit elhelyezni fiókjában. Amennyiben nem kíván élni ezzel a lehetőséggel, természetesen regisztráció nélkül is van lehetőség rendelés leadására.

Milyen pénznemben lehet rendelni?

Honlapunkon az árak forintban vannak feltüntetve.

Hogyan használhatom fel kuponomat?

A kuponkód megadására és így a kedvezmény érvényesítéséra a vásárlás folyamán van lehetőség. A kosár ellenőrzésekor írja a kupon kódot az megfelelő rublikába, így a kedvezmény automatikusan levonódik a végösszegből.

Hogyan kaphatok további információt a termékekről?

Felmerülő kérdéseivel kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz telefonon vagy e-mailben, nagy örömmel válaszolunk felmerülő kérdéseire.

Élőben is megtekinthetőek a weboldalon megjelenített termékek?

Amennyiben teheti, javasoljuk, hogy rendelés előtt látogasson el bemutató termünkbe, ahol élőben is megtekinthetőek tapétáink mintakönyveinkben.

Hol tart a rendelésem?

A rendelés leadását követően e-mailben visszaigazoljuk a várható beérkezési dátumot. Amennyiben a szállítást bármilyen tényező késleltetné, minden alkalommal írásban jelezzük és ily módon folyamatosan informáljuk a rendelése státuszáról. A megrendelt termék beérkezésekor telefonon értesítjük és egyeztetjük az átvétel módját, illetve időpontját.

Hogyan indíthatom el a reklamációmat?

A reklamáció elindításához kérjük küldje el a fotót az észlelt problémáról, illetve a tapéta címkéjéről. A cimke megőrzésére elengedhetetlen a reklamáció intézéshez, mivel ezen szerepelnek a gyártási kódok, mely alapján a gyártó beazonosíthatja a tapétát.

Reklamáció esetén a problémát továbbítjuk a gyártó felé, hogy véleményezze azt. Amennyiben a tapétáról bebizonyosodik, hogy hibás, a vásárló kérheti a tapéta cseréjét vagy árának visszatérítését. További járulékos költségekért a gyár nem vállal szavatosságot.

Amennyiben az eljárás során bebizonyosodik, hogy felrakási hiba történt, a reklamációt el kell utasítanunk. Ebben a kérdésben elsődlegesen a gyártó véleménye a mérvadó.

Hiányosan kaptam meg a csomagomat

Amennyiben sérült vagy megrongálódott formában érkezik meg a csomagja, kérjük, hogy a futárnál lévő formanyomtatványon jelentse be a problémát, illetve minket is tájékoztasson írásban a történtekről. Sérült termékek cseréjét a lehető legrövidebb időn belül intézzük.

Ha csomagja tartalma nem egyezik meg a rendeléssel, kérjük, hogy e-mailben tájékoztasson minket a hiányosságról, hogy azonnal orvosolni tudjuk a problémát.

Mit takar az elállás joga?

Fogyasztó a termék készhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és amennyiben a terméket hibátlan, kifogástalan állapotban visszajuttatja címünkre, annak árát egy héten belül visszautaljuk.

Amennyiben a vásárlóstól el kíván állni, kérjük ezt a megadott határidőn belül írásban jelezze felénk a tapetakorzo@pandorahome.hu e-mail címen.

Reklamáció kezelés menete

Kérjük, hogy az áru minőségi és mennyiségi ellenőrzését az áru átvételekor vagy legkésőbb az áru feldolgozása előtt elvégezni szíveskedjenek. Utólagos reklamációt (felhelyezett tapéta) csak rejtett hiba esetén áll módunkban elfogadni.

A reklamációnak tartalmaznia kell:

* áru megnevezését és mennyiségét

* a hiba leírását

* a hibás termékről készült fotót!

* Tapéták esetében a címkéről készült fotót

Két-három hossz felhelyezését követően, kérjük, vizsgálja meg az eredményt, hogy a tapéta mentes-e minden hibától. Több mint 1 tekercs felhelyezése után semmilyen körülmények között sem áll módunkban a reklamációt elfogadni!

Amennyiben a hiba nem egyértelmű, minden esetben a tapéta gyártó véleményét kérjük ki a problémával kapcsolatban. A reklamációt abban az esetben tudjuk elfogadni, ha azt a gyártó elismerte. Ebben az esetben a kérheti a tapéta cseréjét vagy az árának visszatérítését, további járulékos költségeket (pl: újbóli tapétázás) nem tudjuk megtéríteni.

A hibásan felrakott tapétákért felelősséget nem vállalunk, ilyen esetben a reklamációt nem lehet érvényesíteni.