Szállítási/Fizetési tájékoztató

Szállítás:

A megrendelést követően 1-2 munkanapon belül visszaigazolást küldünk a termék várható szállítási idejéről. Termékeink jelentős részét megrendelésre hozzuk be külföldről, így a beérkezést követően tudjuk feladni őket. A várható szállítási időt minden termék esetében a részletes leírás tartalmazza.

A tapétáink egy részét készleten tartjuk, ezek külön menüpontban vannak megjelenítve és 1-2 munkanapos árufeladás van feltüntetve mellettük.

A rendelésre érkező tapéták, lakásdekorációs kiegészítők, bútorok, lámpák és szőnyegek esetében 2-3 hetes szállítási idővel lehet kalkulálni, melyet visszaigazoló e-mailünkben pontosítunk.

Választható kiszállítási módok:

Házhoz szállítás futárszolgálattal GLS futárszolgálattal: az árufeladást követő 1-2 munkanapon belül házhoz szállítja a megrendelést. A szállítási költség 39 000 Ft alatti rendelések esetében 1 900 Ft, 39 000 Ft feletti megrendelések esetében ingyenes.

GLS Csomagpontra küldés: árufeladást követő 1-2 munkanapon belül elhelyezik a kiválasztott csomagpontra. 990 Ft szállítási költséggel jár, 39 000 Ft feletti megrendelések esetében ingyenes.

Foxpost csomagautomata: árufeladást követő 3-4 munkanapon belül elhelyezik a kiválasztott automatában. 1 100 Ft szállítási költséggel jár, 39 000 Ft feletti megrendelések esetében ingyenes.

Szállítási költségek:

Házhoz szállítás futárszolgálattal:

39 000 Ft alatti rendelések esetén 1900 Ft

39 000 Ft feletti rendelések esetében ingyenes

GLS Csomagpontra:

39 000 Ft alatti rendelések esetén 990 Ft

39 000 Ft feletti rendelések esetén ingyenes

Foxpost csomagautomatába:

39 000 Ft alatti rendelések esetén 1 100 Ft

39 000 Ft feletti rendelések esetén ingyenes

Fizetési módok:

Utánvét (+ 500 Ft): az áru átvételekor fizethető a megrendelés a csomagautomatánál vagy a kiszállítást végző futárnál. A csomagautomatáknál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni. Utánvétes fizetési módra 150 000 Ft alatti megrendelések esetében van lehetőség. 150 000 Ft feletti megrendelések esetében előreutalásos vagy bankkártyás fizetést tudunk elfogadni.

Előreutalás: a megrendelést követően kiküldött számla alapján banki átutalással

Bankkártyás fizetés: Barion rendszeren keresztül

Reklamáció hibás termék esetén

Ha a terméken az átvételt követően hibát talál, kérjük küldjön egy fotót a hibáról a tapetakorzo@gmail.com email címre néhány mondat kiséretében, melyben meghatározza a hiba jellegét.  Ilyen esetekben lehetőség van a termék cseréjét vagy a termék árának visszautalását kérni.

A részletes szabályokat az Általános Szerződési Feltételek -ben találja. Felmerülő kérdéseivel forduljon bátran hozzánk a tapetakorzo@gmail.com e-mailcímen.

Visszaküldés, elállás joga

Az átvételtől számított 14 napon belül elállhatsz a szerződéstől és visszaküldheted a megrendelt terméket.

A termékek visszaküldésére csak eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban van lehetőség. Amennyiben a visszaküldés jogával kívánsz élni, kérünk, hogy tájékoztass bennünket a visszaküldésről e-mailben (tapetakorzo@gmail.com).

A visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli. A visszaküldött termékkel együtt kérjük küldje vissza a számlát, illetve egy nyilatkozatot arra vonatkozóan hová kéri a termék árának visszautalását.

A sértetlen termék árának visszautalás 1-2 munkanapon belül megtörténik.

Leave a comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük