Szállítási/Fizetési tájékoztató

Alábbiakban szeretnénk összefoglalni néhány fontos információt a rendelés menetére vonatkozóan:

Szállítás:

A megrendelést követően 1-2 munkanapon belül visszaigazolást küldünk a termék várható szállítási idejéről. Termékeink jelentős részét megrendelésre hozzuk be külföldről, így a beérkezést követően tudjuk feladni őket. A várható szállítási időt minden termék esetében a részletes leírás tartalmazza.

A tapétáink egy részét készleten tartjuk, ezek külön menüpontban vannak megjelenítve és 1-2 munkanapos árufeladás van feltüntetve mellettük.

A rendelésre érkező tapéták, lakásdekorációs kiegészítők, bútorok, lámpák és szőnyegek esetében 2-3 hetes szállítási idővel lehet kalkulálni, melyet visszaigazoló e-mailünkben pontosítunk.

Választható kiszállítási módok:

Házhoz szállítás futárszolgálattal: az árufeladást követő 2-3 munkanapon belül házhoz szállítja a megrendelést. A szállítási költség 25 000 Ft alatti rendelések esetében 2500 Ft, 25-45 000 Ft közötti rendeléseknél 1700 Ft, 45 000 Ft feletti megrendelések esetében ingyenes.

Foxpost csomagautomata: árufeladást követő 3-4 munkanapon belül elhelyezik a kiválasztott automatában. 990 Ft szállítási költséggel jár, 45 000 Ft feletti megrendelések esetében ingyenes.

Szállítási költségek:

Házhoz szállítás futárszolgálattal:

25 000 Ft alatti rendelések esetén 2500 Ft

25 000 Ft és 45 000 Ft közötti rendelések esetén 1700 Ft

Foxpost csomagautomatába:

45 000 Ft alatti rendelések esetén 990 Ft

45 000 Ft feletti rendelések esetén ingyenes

Fizetési módok:

Utánvét (+ 400 Ft): az áru átvételekor fizethető a megrendelés a csomagautomatánál vagy a kiszállítást végző futárnál. A csomagautomatáknál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni. Utánvétes fizetési módra 150 000 Ft alatti megrendelések esetében van lehetőség. 150 000 Ft feletti megrendelések esetében 50% előleget kérünk a megrendelés elindításához.

Előreutalás: a megrendelést követően kiküldött számla alapján banki átutalással

Bankkártyás fizetés: Barion rendszeren keresztül

Reklamáció hibás termék esetén

Ha a terméken az átvételt követően hibát talál, kérjük küldjön egy fotót a hibáról a tapetakorzo@gmail.com email címre néhány mondat kiséretében, melyben meghatározza a hiba jellegét.  Ilyen esetekben lehetőség van a termék cseréjét vagy a termék árának visszautalását kérni.

A részletes szabályokat az Általános Szerződési Feltételek -ben találja. Felmerülő kérdéseivel forduljon bátran hozzánk a tapetakorzo@gmail.com e-mailcímen.

Visszaküldés, elállás joga

Az átvételtől számított 14 napon belül elállhatsz a szerződéstől és visszaküldheted a megrendelt terméket.

A termékek visszaküldésére csak eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban van lehetőség. Amennyiben a visszaküldés jogával kívánsz élni, kérünk, hogy tájékoztass bennünket a visszaküldésről e-mailben (tapetakorzo@gmail.com).

A visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli. A visszaküldött termékkel együtt kérjük küldje vissza a számlát, illetve egy nyilatkozatot arra vonatkozóan hová kéri a termék árának visszautalását.

A sértetlen termék árának visszautalás 1-2 munkanapon belül megtörténik.

Leave a comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük