Szállítás:
A várható szállítási időt a termékoldalon találod, mely 99%-ban teljesül vagy akár még korábban is megérkezik rendelésed. A megrendeléseket igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül teljesíteni, ám néhány esetben rajtunk kívül álló okok miatt előfordulhat csúszás. A megrendelés leadását követően 1-2 napon belül jelezzük, amennyiben készlethiány miatt az előrejelzett időpontot nem tudjuk tartani.
Előfordulhat, hogy időben be vagy határolva a kivitelezés miatt. Kérünk, hogy ilyen esetben vedd fel velünk a kapcsolatot a beérkezés pontosítása végett. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy igazodjunk Hozzád.
Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a Magyar Postával történő szállítások esetében a várható kiszállítási időpont 2-3 munkanappal továbbtart.
A tapétáink egy részét magyarországi készletről szállítjuk, ezek külön menüpontban vannak megjelenítve. Ezek esetében a várható kiszállítás 3-5 munkanapon belül megtörténik.
A rendelésre érkező tapéták, lakásdekorációs kiegészítők, falmatricák esetében 2-3 hetes szállítási idővel lehet kalkulálni.
Választható kiszállítási módok:
Házhoz szállítás futárszolgálattal GLS futárszolgálattal: az árufeladást követő 1-2 munkanapon belül házhoz szállítja a megrendelést. A szállítási költség 47 000 Ft alatti rendelések esetében 1490 Ft szállítási költséggel jár, 47 000 Ft feletti megrendelések esetében ingyenes.
GLS Csomagpontra küldés: árufeladást követő 1-2 munkanapon belül elhelyezik a kiválasztott csomagpontra. 1190 Ft szállítási költséggel jár, 47 000 Ft feletti megrendelések esetében ingyenes.
Bizonyos termékeket jellegük vagy méretük miatt nem lehet csomagpontra kérni. Ilyenek jellemzően a festékek, illetve a nagyméretű faliképek, fotótapéták, melyek méretük folytán nem férnek el egy csomagautomatában. 50 000 Ft feletti rendelések esetében szintén csak a házhoz szállításra van lehetőség, mivel ezen rendelésük jellemzően már nagy méretű csomagok, melyek nem férnek el az automatában.
Házhoz szállítás futárszolgálattal Magyar Postával: az árufeladást követő 3-5 munkanapon belül házhoz szállítja a megrendelést. A szállítási költség 150 000 Ft alatti rendelések esetében 1990 Ft szállítási költséggel jár, 150 000 Ft feletti megrendelések esetében ingyenes.
A magyar postával történő árufeladásra csak meghatározott napokon van lehetőségünk, mivel több csomagot összevárva tudjuk elszállítani a postára és feladni.
Magyar Postával történő szállítás esetén csak az előre utalás vagy Barion bankkártyás fizetés választható.
Szállítási költségek:
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal:
47 000 Ft alatti rendelések esetén 1490 Ft
47 000 Ft feletti rendelések esetében ingyenes
GLS Csomagpontra:
47 000 Ft alatti rendelések esetén 1190 Ft
47 000 Ft feletti rendelések esetén ingyenes
Fizetési módok:
Utánvét (+ 500 Ft): az áru átvételekor fizethető a megrendelés a csomagautomatánál vagy a kiszállítást végző futárnál. A csomagautomatáknál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni. Utánvétes fizetési módra 150 000 Ft alatti megrendelések esetében van lehetőség a GLS-nél. 150 000 Ft feletti megrendelések esetében előreutalásos vagy bankkártyás fizetést tudunk elfogadni.
Magyar Postával történő szállítás esetén az utánvétes fizetésre nincsen lehetőség, ebben az esetben bankkártyával vagy előreutalásos fizetési módok közül lehet választani.
Előreutalás: a megrendelésről küldött visszaigazolásban szereplő bankszámla számra. 150 000 Ft feletti megrendelést csak az utalás beérkezése után tudunk elindítani, a beérkezési idő ennek megfelelően módosulhat
Bankkártyás fizetés: Barion rendszeren keresztül
Reklamáció hibás termék esetén
Ha a terméken az átvételt követően hibát találsz, kérjük küldj egy fotót a hibáról a info@tapetakorzo.hu email címre néhány mondat kiséretében, melyben meghatározzod a hiba jellegét. A reklamáció elindításához szükségünk lesz továbbá a rendelés azonosítójára (rendelés szám vagy számlaszám), illetve a tapéta etikettjének fotójára (ezen található a cikkszám mellett a gyártási kód, melyet a tapétagyártók minden esetben kérnek).
A jogos reklamáció esetében lehetőség van a termék cseréjét vagy a termék árának visszautalását kérni.
A reklamáció kezelésre vonatkozó részletes szabályokat az Általános Szerződési Feltételek 1-es számú mellékletében találod. Felmerülő kérdéseiddel fordulj bátran hozzánk a info@tapetakorzo.hu e-mailcímen vagy telefonon.
Visszaküldés, elállás joga
Az elállás jogáról, illetve menetéről részletesen olvashatsz az Általános Szerződési Feltételek 7. pontjában.
Az elállás joga minden Fogyasztót megillet, amennyiben visszaküldési igényét az átvételtől számított 14 napon belül jelzed felénk. Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a visszaküldés, elállás joga csak a természetes személyekre (fogyasztókra) vonatkozik, és vállalkozások nem gyakorolhatják.
A termékek visszaküldésére csak eredeti gyári csomagolásban (bontatlan fóliában), sértetlen állapotban van lehetőség. Amennyiben a visszaküldés jogával kívánsz élni, kérünk, hogy tájékoztass bennünket a visszaküldésről e-mailben (info@tapetakorzo.hu). A termék visszaküldésére a nyilatkozat megtételétől számítva max. 14 nap áll rendelkezésre.
A visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli. A visszaküldött termékkel együtt kérjük küld vissza a számlát, illetve egy nyilatkozatot arra vonatkozóan hová kéred a termék árának visszautalását.
Előzetes egyeztetés nélkül visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.
A sértetlen termék árának visszautalás 1-2 munkanapon belül megtörténik.
A következő termékekre nem terjed ki az elállás joga, mivel azok egyedi, rendelésre gyártott terméknek minősülnek:
- Festék (ide értve a festék mintákat is)
- Fotótapéták, Fali Poszterek, Poszter Tapéták
- Tapéta Minták